Jeżeli publikacja ma wady produkcyjne lub została zniszczona/uszkodzona w trakcie transportu, prosimy o odesłanie wadliwego egzemplarza przesyłką pocztową wraz z dołączonym dowodem zakupu i dopiskiem REKLAMACJA na adres:
CADvantage
ul. Dzieci Warszawy 48
02-495 Warszawa
Koszt przesyłki pokrywa CADvantage.
W przypadku reklamacji z powodu uszkodzenia przesyłki, niezbędne jest dostarczenie protokołu jej uszkodzenia. W innej sytuacji prosimy o krótki opis przyczyn reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, publikacja zostanie wymieniona na pełnowartościową i przesłana na koszt firmy CADvantage. W sytuacji, gdy wymiana nie będzie możliwa, np. z powodu wyczerpania nakładu, zwrócimy pieniądze.
Formularz reklamacji można pobrać tutaj>>>
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- powód reklamacji
- dowód zakupu reklamowanego towaru w naszym sklepie (kopia faktury lub paragon, numer zamówienia, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego lub systemu PayU).
Najszybciej jak to możliwe (maksymlnie w ciągu 10 dni roboczych) CADvantage ustosunkuje się do reklamacji Nabywcy i powiadomi go o dalszym postępowaniu.
Proponujemy kilka możliwości reklamacji:
- usunięcie wskazanej wady,
- wymianę towaru na nowy,
- obniżenie ceny (Klient powinien zaproponować kwotę)
- odstąpienie od umowy
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji CADvantage odeśle pełnowartościowy produkt na swój koszt na wskazany przez Nabywcę adres. W przypadku nieuznania reklamacji sprzedawca poinformuje o tym Klienta oraz odeśle Towar reklamowany na koszt Klienta, chyba że strony uzgodnią inny odbiór Towaru przez Klienta.
Wszystkie pytania oraz uwagi prosimy kierować na adres e-mail: podreczniki@cadvantage.pl